start

Jäklar vad man bloggat idag. Både här och där.


Jag har tänkt på en sak. What's up med alla mamma-bloggar? Vimmelmamman, glamourmamman, 17 år och mamma, shopaholicmamman och både Charlotte Perelli & Linda Rosing. Helt plötsligt ska man dela med sig av barnpassning och blöjbyten, märkeskläder i storlek 134 och snabba middagstips. Kan detta vara den nya mode-bloggen mån tro? Mamma-bloggen? Vem vet, dagens outfit kanske byts ut mot dagens pampers?

Hittade precis min gamla blogg, trodde dom dära på blogg.se hade tagit bort den för längesen! Haha, va kul man va i 9an alltså. Helt sjukt bisarrt egentligen. Det var ju inte alls längesen, men ändå känns det ljusår härifrån. Jaja, jag vet att alla förändras på gymnasiet blablabla börjar gå ut och hitan o ditan, men fortfarande blir jag fascinerad över hur olik man kan vara sig själv. Och lycklig över att det faktiskt är så. Just nu är väl detta inte fallet, men in general. Befinner mig i någon sorts anti-period nu, har ingen drift eller motivation längre. Vart tog den vägen? Vart tog jag vägen? Men om man kan ändras så mycket borde man ju kunna ändras tillbaka igen. Det är nog dit jag vill. Bara lite iallafall, man kan ju inte vara helt samma. Vill bara bort från den här tråk-grå-mörk-depp perioden som kallas januari och se framåt! 
Jag vet att jag kan. Jag vet att jag vill. Det är tillräckligt. Punkt.

Och för att starta denna nya perioden ska jag måla naglarna i en ljusare färg! Lämnar er med det skönaste omslaget jag sett på länge. 90-taaaaaaaaal!









Kommentarer
Postat av: Mason

ÅÅÅh älskar omslaget :D BARNDOM.

Ringer dig... nuuu.

Puss

PS JAG LYCKADES SE GLENN INLÄGGET, IGEN!!! :|

2009-02-18 @ 15:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback