jag igen

Nu var det nästan exakt två månader sedan. Vad kan jag säga, man har ju sina perioder?

Ville bara säga att JAG OCH MONA VANN I HOUSEN!!! Äntligen! Har stält upp på alla cypher nights nu och till slut fick man sin belöning. Det kändes så bra, det var så intensivt och ansträngande på samma gång. Adrenalinet pumpade och allt bara stämde. Direkt efteråt var det crew battle i street, vilken vi kom tvåa i, men kände oss fortfarande som vinnare. Främst för att det gick så bra och att alla körde grymt. Tänka sig, för bara några månader sedan var jag innerligt rädd för att battlea. Now I love it! Känns som man står still ibland, men när man kollar bakåt inser man hur mycket mer man kan nu. Det där med utveckling är viktigt. Och just nu är jag bara glad  :)

image686

Kommentarer
Postat av: Mona

JOOOOLIA!!! Finally skriver du igen keep on sistah! Btw så va bilden något utav de skönaste jag sett på länge :)

Postat av: Sandra

Hej!
Drar en chansning....Såg nämligen att du hade en väldigt snygg sjal från monki i din garderob på modette. Om du någonsin skulle tröttna och vilja sälja iväg den...så finns jag:)

Mvh/Sandra

2008-05-18 @ 17:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback