Derrell.

Omg. Kan inte säga något annat än det. Denna killen e grym! Har nog aldrig känt att jag utvecklats så mycket på två fucking dagar, han är otrolig! Denna helgen fick mig bara att vilja hoppa på nästa plan till NY och stanna där för alltid. Koreografin till Boyz va klockren. Längesen man fick en sådan utmaning, jag verkligen kände hur svetten rann och hjärnan jobbade på för fullt hela tiden. Det är sånt här som gör en bättre, som får en att vilja ta det där extra steget som betyder så mycket. Måste säga att jag inte sett nån större utveckling hos mig själv det senaste året, vilket fått mig både att tappa lusten lite men även att vilja kämpa mer. Men nu är jag definitivt på rätt spår igen!  Bara att jobba, jobba, jobba.....

Kommentarer
Postat av: Ima

Jag känner exakt samma sak, så sköööönt att ha känna av att jag verkligen utvecklats :D TACK DERRELL, luv it!

Postat av: annika in africa

Hej min älskling! Så kul att hör att det fortfarande går bra med dansen! Själv shakar jag rumpan här nere haha. Not. Ikväll ska jag på Akon, du fatta det? jag hatar honom, men ballt att se honom i kenya för 150:- men får väl egentligen se om han kommer för han har sagt det tre gånger och ställt in, min korroidorkompis är i alla fall överlycklig. Älskar dig, puss

2008-03-15 @ 13:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback