Bon Voyage

Ibland är man liksom glad, uppfylld av känslor. Nästa stund känns det ensamt och allt känns bara sådär, inte alls så bra som man trodde. Februari var en sån månad för mig. Jag känner mig lite tom, men när jag tänker på att det faktiskt hänt en massa bra så känns det orättvist att tycka så. Jag tror, eller hoppas iallafall att det sker en förändring just nu, kanske därför som allt känns lite...weird. Folk åker, andra stannar och själv är jag nånstans mitt emellan. Saknar er otroligt mycket. Annika, Karin, Fia och Teresa. Ville bara säga det. Saknar andra också, som fortfarande är här. Andra gör mig glad och varm när jag tänker på dom :)
 
Japp, då var det sagt. Över till nåt annat nu.

Halva jobbiga-veckan är nu avklarad. Bangade franskaprovet, kände att det blev för mycket. Får väl se hur det går med resten. Känner mig ganska taggad dock. Ska läsa lite film-history nu. Film-studies prov imorgon. Första lektionen för mig och Sandra. Yeeyh.

Och ja, jag ska klippa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback