the healer

Mmm..Sitter och njuter av Erykahs nya och en varm latte. Måste säga att jag blivit ganska bra på kaffe. Tänka sig, jag som trodde att jag skulle bli en sån där grönt-te människa när jag blir stor. 

För alla er som väntade sig en 5 sidig redovisning av mitt liv sedan senaste inlägget så måste ja tyvärr göra er besvikna. Ni som läser borde ändå vara ganska updaterade, eftersom jag antagligen tappat alla läsare som inte
ingår i min närmaste vänskapskrets vid det här laget :)

Jag har precis insett att folk ska åka iväg. På riktigt. Idag åkte Fia och på fredag är det Teresa. Damn, jag kommer sakna er! Och nu splittras mode-duon. Vem ska jag nu diskutera vår-kollektioner med? Tomt kommer det bli. Mina vänner är dom som gör vardagen värd, som gör allt grått till en ganska fin färg ändå. Men jag förstår er, har inte heller väldans lust att stanna här just nu. Speciellt inte sedan London, gud vad jag känner mig hemma där! Tänk, för exakt en vecka sedan gick jag på Brick Lane och fyndade på beyond retro och spitalfields. Kände solen värma i ansiktet. Det är något jag saknar fett mycket. Men, vem vet, kanske kommer jag och hälsar på er? Inte omöjligt. Mode-duon intar NY. Gillar den tanken.

Sist men inte minst, några bilder från mitt kära London. Sandra och jag är Starbucks viktigaste kunder nu, eller hur? Minst 2 gånger om dagen haha. Inte undra på att pengarna rök. Kan ju iofs bero på Skorna också. Skorna med stort S, jaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback