"and the baaaable didnt mention uuuuuus...."

Jag och sandra ska spela in en country-skiva där vi tolkar regina spektor. Nice va?

Jag längtar till onsdag nästa vecka. Då kommer jag nämligen ha lämnat ett historia prov, två lagförslags inlämningar, ett franska prov, ett international relations prov, ett filmkunskaps prov, ett CV, en halv svenska uppsats och en projektplanering bakom mig. Vill bara få detta gjort nu! Hatar när saker liksom ligger och trycker i bakhuvudet hela tiden, man kan inte slappna av förrän det är gjort. Plus att dom vll att vi ska bestämma projektarbete NU. Helt borta måste dom vara, jag vet väl fan inte! Eller jo, en idé har jag, men ingen som kan göra det med mig. Vi har blivit hjärntvättade med att välja ett ämne vi gillar, och när man gör det får man höra att man kanske borde tänka om eller välja en annan grupp. Kul, verkligen kul.
   För att lätta upp stämningen lite, såg ni Björn Gustavsson på melodifestivalen? Hilarious! Den killen alltså. Måste säga att jag tycker att han liknar BWO-Martin en hel del. Både rolig och snygg alltså :P

Kommentarer
Postat av: sandra

Glöm inte musikvideon vi ska spela in också!
Den med Gary, där han talar om sina morföräldrar, och där vi på något sätt knör in dick i en banan-låda. Här snackar vi Big Succes!

2008-02-27 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback